A je tady Augustová haul. Komentáře mě potěší :)

Book Haul August

/
7 Comments
A je tady Augustová haul. Komentáře mě potěší :)



Jediné e-booky pořízené za tento měsíc. Jedná se o recenzní výtisky od nakladatelství Host. Léky smutných jsem už přečetla a recenze je na blogu. Knížka mě uchvátila a stala se jednou z nejlepších knih za tento rok. Všem vřele doporučuji i těm co neradi čtou českou literaturu. Je to opravdu z jiného soudku. 


A poslední recenzáky. Na obě knížky se moc těším a věřím, že budou dobré. Ke knize Můj druhý život jsem se chtěla dostat ještě v srpnu. V tomto měsíci jsem přečetla plno báječných knih, takže je jasné, že jsem se k těm knihám na recenzni nějak nedostala. Četla jsem především knihy, které mě zaujali a měla jsem na ně chuť. Četbu této knihy plánuji hned na 1.září, aby mi pěkně odstartovala školní rok a podzim. Tímto ještě jednou děkuji Knihcentrumu.cz za zaslání :)



Znáte to. Byla jsem se podívat za Irenkou a Madlen na knižní setkání. Prý to nebil sraz, tak alespoň setkání. A setkání bylo v božsky hříšné pekárně Paul na Václaváku. Všichni samozřejmě víme co je naproti - Neoluxor. A tak jsem tam vlezla jen se slovy "pozdravím Zdéňu." konal se ten den zrovna křest knížky Tři bratři s Tomášem, Dykem a Zdeňkem a tak jsem tam zaběhla. Cestou za pozdravením známých tváří jsem však zaběhla jaksi pro knížky...Což je ale dobře. Po obou knížkách jsem toužila už hodně dlouho a byli navíc za super ceny!


Při nakupování knih za 30% slevu u Doubrovského jsem uviděla přenádhernou Seraphinu. Tuhle knihu sice vlastním v české verzi ale prostě nešlo odolat. A Manželskou smlouvu jsem vyhrála u moc milé Basterky z blogu Knihy nekoušou. 


A další knížky pořízené za slevu...Znáte to. Dostanete kupon s 25% slevou. Neměla jsem bohužel čas knihy si prohlížet a užít si řádně nakupování, navíc knihy které jsem chtěla neměli ale i tak jsem dobře pořídila. Obě knihy jsou aktuálně velic chválené, uvidíme jak to budu vidět já. Co je ale jasné je, že anotace Milovníka knih je přímo bombová!


A tyto nádherné paperbackové krásky jsou z Tenerife. Miluju tyhle paperbacky a věřím, že obě knížky budou skvělé. O knížkách od Ruty jsme hodně slyšela, především tedy samou chválu a o knihách Ward také. Takže se těším!




Všechny knihy pohromadě. Je to zase kupa! A co jste si pěkného za srpen pořídili vy? Využili jste slevy u Dobrosvkého? :)



You may also like

7 comments:

  1. Musíš mi potom říct, jaký jsou ty Jiný životy. Ta kniha mě zaujmula tak jsem zvědavej zda bude stát za to abych si ji koupil a přečetl ;)

    ReplyDelete
  2. Pěkné kousky. :)

    ReplyDelete
  3. J.R.Ward zbožňuju, tak potom písni jaký je tento díl. Je to novela, že? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od J.R.Ward jsem zatím nic nečetla. Mám rozečtený první díl ale kvůli zaneprázdnění si ho schovávám na nějakou dovolenou nebo prázdniny. Jsem cca v druhé kapitole a zatím teda nic moc. Tak uvidíme, brzy bych při nějakém volnu se na knihu chtěla vrhnout. Magdaléna knihy vychvalovala tak snad to bude stát za to :) A ano je to novela. :)

      Delete
    2. Tak každému se líbí něco jiného. Já byla z knížek unešená a můžu se zbláznit na čekání dalších dílů. Navíc se teď pouštím do dalších Wardovských knížek... Tak snad i tobě se knížka bude trošičku líbit ;)

      Delete
  4. Nádherné knihy! :)
    Dobrodružství Milovníka Knih vypadá vážně dobře :)
    Přeji krásné čtení :)
    Seabook.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.